Alla inlägg den 1 april 2012

Av Sofie - 1 april 2012 17:37

Jag har verkligen ett stort frågetecken innanför pannbenet idag!

Vad kallas det som är mittemellan idéspruta och idétorka?!
Om man har en massa ideér, tankar och förslag men man kan inte komma fram till något vettigt överhuvudtaget. Jag hittar inget samband, jag hittar ingen tråd och efter ett halvt varvs tänkande kommer jag inte ihåg vad det var jag tänkte på?!
Helt enkelt en massa ideér som bara virrvlar omkring, jag lyckas inte fånga dom och inte binda dom samman..

Kan det kanske kallas idéstoft?!

Jag orkar i vilket fall som helst inte sortera och försöka organisera de här bollarna längre.. slut funderat för idag och förhoppningsvis återkommer dom i mer stillsam och samlad trupp nästa gång de attackerar!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards