Alla inlägg den 23 december 2010

Av Sofie - 23 december 2010 16:00


Dan före dan har vi som tradition att bli hembjudna till en mycket snäll familj som vi kännt sen vi var små :) Där vi bjuds på mycket goda räkmackor, pratar och skojar, spelar julklappsspelet, badar utomhus i en badtunna och rullar sig i snön och avslutar med lite fika! Det är supermysigt och lika trevligt varje år ^^ En bra intruduktion på allt julfirande som sen väntar dagarna därefter! 


När jag och älsk sen kommer hem så har vi nästan fått som tradition att sätta igång med att slå in alla klapparna :) Detta året hade jag börjat innan på dagen med att slå in en hel del men hade fortfarande många kvar så efter att ha snackat en stund så stängde vi in oss i vars ett rum och slog in varandras julklappar ^^ spännande! Det är också lika mysigt varje år att slå in klappar tsm med en dörr emellan ;P haha! Vi blev lagom klara och nyfikna när klockan var tre och då var det dags att sova för att orka med stora dagen - julafton!   


Av Sofie - 23 december 2010 11:30

   Min telelur är tillbaka :D jag är såå glad!
Jag trodde inte att jag skulle ha saknat den så mycket, för jag har verkligen varit nöjd med den rosa som jag haft och tyckt att den funkat hur bra som helst men nu när MIN telelur kom tillbaka och är alldeles ny så märkte jag igår när jag börja använda den igen hur mycket jag saknat den ^^ mest av allt har jag saknat den fantastiska kameran som den har! Den är verkligen super :D Så igår smög jag runt här hemma och tog lite juliga bilder! Så det blev en liten bonusjulklapp till mig själv eftersom jag hade ställt in mig på att inte använda teleluren mer men nu ser det ut att bli så iaf :D

Ovido - Quiz & Flashcards