Alla inlägg den 27 december 2010

Av Sofie - 27 december 2010 22:30

Var en aning trött på förmiddagen efter en sen kväll med syskonen :D Tina, Andy och jag hade en kanonmysig och lång kväll i malmö på juldagskvällen, massa trevligt!   

 Sist men inte minst skulle även denna dag fyllas med julfirande (: Fjärde dagen i rad, sen kände jag mig rätt nöjd med julen! Men det är toppen att få träffat alla och fått mycket tid tsm! Firade tillsammans med Mamma, Stefan och lite släkt på det hållet (: En helt lugn och mysig eftermiddag och lite bus och babymys med lillkillen ^^ så skoj att träffa en liten plutt, det inte så ofta jag gör det längre sen jag sluta jobba på förskola.

Lika lugn och mysig blev kvällen hemma hos Markus ^^ tittade på Zorro - spännande! Gillar sånna där lite gamla och spännande filmer! Det var toppen att ha en vanlig kväll med soffmys och film efter all julighet :)

Ovido - Quiz & Flashcards