Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Sofie - 15 mars 2012 22:55

Den här låten är bra (: den är lite mysig att lyssna på, så jag lyssnar en sista gång innan datorn och ögonen ska stängas för dagen!


Den är extra bra för att den får mig att tänka på min lillebror - långt där borta, far away -  för att han spelade den när han var hemma, här i rummet brevid för bara nån vecka sen (: men han känns mycket närmre när jag hör låten <3

Av Sofie - 15 mars 2012 16:45

världens mest busenkla lilla kaka (: Kokostopp!
Nyttig och funkar för alla - laktos-, gluten- och sockerfri!

Bakade 20 st kokostoppar till kvällens gäster!
Topparna serverades tillsammans med exotisk fruktsallad, vaniljglass och nötter!

Det enda du behöver är:
50 g smör
200 g kokosflingor
2 st ägg

Sätt ugnen på 175 grader
Smält smöret i en kastull, ha i kokos och ägg - blanda (:
Rulla smeten till små bollar som du lägger på en plåt!
Skjuts in plåten i ugnen låt topparna bli gyllenbruna, det tar ca 10-12 minuter!

Av Sofie - 15 mars 2012 14:41

Ny Teleluria och nytt abonnemang, jag känner mig genast mycket rikare och modern :P
OCH - Wihoo äntligen funkar den nya teleluren också :D Har klyddat heela dagen, fram till nu sedan kl. 9 i morse med att få rätt på SIM-kortet, köat hos kundtjänst och väntat en massa. Att man kan längta och tycka att det är så skoj med en teknisk pryl. Det är väl mest nu i början och för jag upptäckt vilka möjligheter som finns! Känner mig supernöjd med mitt val (: Nu återstår bara att lära mig alla dessa finesser ^^ spännande!

Sony Xperia 'S ;D
 

Ovido - Quiz & Flashcards