Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Sofie - 21 mars 2012 20:00

Det blev inte mer sömn under dagen, har jag gått upp så stannar jag uppe (: Det blev läkarbesök istället och beskedet jag fick var att förklaringen till mitt halsont kan vara körtelfeber :/ svullen upp i käken, kan inte bita och hela halsen var full av svullna körtlar. Hoppas verkligen på att det är nåt lite mindre virus!

Skönt att det var en Hemstudie-dag och att det fanns utrymme att bara ta det lungt - vilket jag också gjorde, på mitt vis. Jag har ytterst svårt för att bara sitta still och typ titta på tv eller liknande men min dag blev precis så där som jag tycker om att vissa dagar är - bara vara.

Ljudboken gick på play hela dagen, jag nålade, trampade symaskin, nålade lite till, klippte, sprätta och sticka! :D en lugn krasslig ensam hemma dag kan inte bli bättre! Och dessutom avslutas med Mästerkocken!



Resultatet blev en sommarklänning, ett linne, en tröja, två gång-stavar och ett mobilfodral! ^^  

Av Sofie - 21 mars 2012 13:00

När jag vaknade i morse så tänkte jag för första gången på länge att det enda jag ville var att ligga kvar i sängen och helst inte göra mer på hela dagen. Halsen, kroppen och huvudet har inte riktigt varit överrens med mig de senaste dasgarna och idag kände jag mig totalt matt. Jag steg upp, slog på radion och fick just då höra att IDAG är det INTERNATIONELLA SÖMNDAGEN :D Ödet?! Då måste det ju vara meningen att jag faktiskt skulle kunna ligga kvar i sängen hela dagen ^^ Det måste iaf vara en tillräckligt bra anledning! Man ska ju ta vara på våra kalenderdagar :D


Dessutom spelas Bruno Mars (: Och de första raderna passar ju bra

Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed


Ovido - Quiz & Flashcards