Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Sofie - 1 oktober 2010 13:43

Nu har kollegorna fått smaska på kladdkaka :D mums! det blev en hel kaka så den får jag väl dela ut så smått! Glömde berätta att vännerna i hammarlunda var så gulliga och sjöng för mig och fick fina presenter igår ^^ - tack söta ni!
Efter jobbet kommer älsk och hämtar mig och då ska vi köra till helsingborg och vara borta heeela helgen, bara ha det mysigt och lyxigt :D Härligt!
Känns inte som vi hunnit ses så mkt denna veckan heller så det ska bli jätteskönt med en helg med bara dig <3

Det har ringt, två missade samtal. Jag hoppas verkligen att det bådar gott (:

Av Sofie - 1 oktober 2010 00:19

ojojoj nu blev klockan plötsligt mycket! Men jag har hunnit med mycket också (: bla bakat kladdkakor, fixat tvätten, diskat, bäddat, packat allt och till sist målat naglarna som äntligen torkat ^^ så nu är jag prick färdig för morgondagen, allt är i sin ordning så det är bara det allra sista kvar som jag behöver i morgon bitti! Så nu ska och måste jag krypa ner i sängen och vila mig några timmar innan det är dags för en sista arbetsdag innan helgen (: Jag längtar till tusen :D Och om man räknar det som att det är fredag nu så är det ju bara en dag kvar tills det är lördag :P
Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards