Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Sofie - 8 oktober 2010 23:15

I fredags mötte jag älsk hos frisören - gick dit och checkade så att inte allt hår skulle åka av, men jag har frisören på min sida så det är inget att oroa sig för :P Älskling blev lika snygg som alltid iaf :D Hade en mysig kväll hemma i soffan framför Idol och somnade lagom tills det var slut :P varför är man alltid som tröttast på fredagar?! Det är väl för att man jobbat en hel vecka och haft en massa att göra, men det är synd för det är ju då man har chans att vara uppe så länge man vill utan att behöva gå upp tidigt (:

Av Sofie - 8 oktober 2010 13:12

Nämen, så var det fredag igen (: det är ju himlans vad veckorna springer iväg! Och att jag aldrig slutar att förvånas över det :P För en vecka sen satt jag här på min rast fylld av förväntningar inför en helhelg med älsk på hotell och bli firad och det känns inte alls som att det var en vecka sen! Frågade älsk om vi ska ha en lika mysig fredagskväll ikväll som för en vecka sen då svarade han att det tyckte han blev för dyrt om vi skulle hotella igen med champange o allt ^^ hihi! Så det blir en mysighemma kväll idag också med tv tittande och mys - toppen, tycker både jag och magen! Resten av helgen är ganska öppen (: och ett litet kalas för mig på söndag efter dansuppvisningen!

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards