Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Sofie - 6 oktober 2010 13:43

Allt bara rullar på (: det har varit fullrulle som vanligt igen efter att vi kom hem från en otroligt mysig och härlig helg på hotellet och i måndags längtade jag bara tillbaka ^^ jobbar, passat barn, besökt mamma ledig kollega, handlat och lite till har stått på schemat hittills dagarna i denna veckan!
Har fått nån tråkig hostförkylning över mig med huvudvärk :/ inte toppen precis- Egentligen är det bättre och bli rejält sjuk några dagar ist för att gå på halvfart en vecka - drygt! Men men det är bara en världslig sak som karlssom säger :P o det går väl över snart! Så Underbara älskling har än en gång fått visa sitt tappra tålamod och uthållighet av min trötthet och mitt gnäll! Beundrar och uppskattar verkligen att du gör det och samtidigt får det mig att tänka efter att jag borde vara snällare och visa mer omtanke mot dig ist för att lägga fokus på gnäll!
Känns skönt att jag efter stängningen idag så väntar en lugn hemmakväll med älsk (: ska försöka tänka mer positivt, trots trötthet och hosta ^^

Ovido - Quiz & Flashcards