Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Sofie - 17 oktober 2010 19:15

   En söndag i soffan (:
Älskling väckte mig i morse när han tyckte att jag sovit alldeles för länge (: Gick upp, ganska trött fortfarnde för jag hade inte fått sovit så mycket pga av min snuviga näsa! FIxade lite och åt frukost tsm, satte mig vid datorn med tips från älsk om att ta reda på en hel del information som kan vara bra att veta! Det är tur att jag har dig som håller mig i örat så jag inte bara bloggar hela tiden :P Fick reda på en massa nyttigt och känner mig riktigt nöjd med mitt jobb!
Älsk kom hem sen efter att ha varit på fotboll och då satte vi igång att laga egna chilhamburgare ^^ mums! Kände mig rätt matt av att bara ha suttit vid datorn hela dagen, men det tar väl på krafterna det med (:

Av Sofie - 17 oktober 2010 14:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards