Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Sofie - 11 oktober 2010 12:59

Vilket fantastiskt höstväder det är idag! Var uppe tidigt och tog en promenad i morse (: härligt, hostan är nästan borta och det är verkligen uppfriskande med frisk luft på morgonen! Tycker verkligen om sådana här höstdagar (: o vi som har varit inne hela förmiddagen.. fy skam, får skynda mig att rasta klart så jag hinner vara ute nått innan mellanmålet (: Och nu är det måndag igen och helgen har varit precis så lugn och bra som en helg ska vara!  På måndagar brukar jag passa barnen men idag ska jag åka till Malmö ist och se U21 matchen mellan Sverige och Schwiets (hur stavas det eg?! :P) Skoj ska det bli iaf och det var längesen jag såg en match! Massa kläder på för annars blir det nog kallt (:

nu är teet och rasten slut så nu ska jag ut i solen!

Ovido - Quiz & Flashcards