Alla inlägg den 1 november 2010

Av Sofie - 1 november 2010 21:29

Tänk att det är den första november idag!

Jag började min första november dag det här året med att krama älsk och när jag väl tagit mig upp ur sängen tog jag en joggingrunda i mörkret (: Uppiggande start på dagen!  I all hast glömde jag mobilen hemma i morse :P men trots det har dagen fungerat mycket bra, annars brukar jag tycka att det känns lite konstigt utan teleluren - framförallt med klockan! Idag kändes det nästan bara skönt och avslappnat att inte ha den (: det enda kruxet är ju det där med klockan men det går ju alltid att fråga nån vänlig!

Jag har också skrivit ut en mycket avgörande blankett idag som ska fyllas i imorgon och även plockat bort en liten prick under ögat idag :/ ajaj, vad ont det gjorde!

Ovido - Quiz & Flashcards