Alla inlägg den 23 november 2010

Av Sofie - 23 november 2010 18:30

Jaa ännu en eftermiddag spenderad i stan (: tänkte precis, att det är ju inte konstigt att pengarna på busskortet tar slut så fort, så ofta som jag är i stan nu för tiden men kom på att det kostar ju inte mer för det, för varje gång jag är i stan så går jag in ist för att ta bussen :) trots att det regnat både igår och idag!
   Idag fick jag handlat en massa frukt och grönt att fylla kylen med och lite julstämning - glögg och valnötter ^^ länsade Tiger på 40 små julklappar till barnen på jobbet och lämnade tillbaka glasögonen som jag lånat! Och ÄNTLIGEN har jag bestämt mig för vilka jag ska ha :D så på lör ska jag synundersökas och så nu hoppas och längtar jag mycket efter nya brillor att kunna se med (:

Näpp, nu ska jag inte lata mig här mer (: ska traska hem till mammsen en sväng och sen springa hem därifrån!

Ajöken sa lilla fröken

Av Sofie - 23 november 2010 13:04

Det är fullmåne om nätterna och jag kan inte sova!
Det är väl typiskt! Jag behöver verkligen sova och vill inget hellre än att känna mig utvilad när jag vaknar men vad händer.. jo jag bara vänder och vrider på mig och när jag väl vaknar känns det som att jag inte fått en blund! Men men, får väl lyssna på älsk som säger att jag sover bort mitt liv och att man blir smartare av att sova fyra timmar per natt och att man dessutom sparar tolv år på det :P eller hur det nu var! Kanske ska sluta tänka så mycket på att jag vill och behöver sova så löser det kanske sig :)

Av Sofie - 23 november 2010 12:30

Om jag bara kunde förstå
Om jag bara visste vad jag skulle göra
Om jag bara hitta ett sätt
Om jag bara slapp att ha ont i magen

Ovido - Quiz & Flashcards