Alla inlägg den 3 november 2010

Av Sofie - 3 november 2010 14:15

Det kan inte bli bättre väder än när det är som värst - för då kan det bara bli bättre xD

Nu skiner solen igen (: det är verkligen rejäla skurar som öser ner idag!
Blev sen rast för mig idag, slutar inte förrän 18 men så här sent brukar det aldrig bli! Så de andra har redan börjat med mellanmålet, det är tur att vi inte är så många barn. Jag har bytat lite tider denna veckan så att idag ska jag stänga som jag brukar men sen i morgon ska jag öppna så jag hinner antagligen bara hem ikväll och sen måste jag gå och lägga mig för att orka upp i morgonbitti (: skönt att älsk är hemma ikväll också så vi hinner prata lite <3

"Nu ska jag gå hem!" Ropar en flicka medans hon springer mot en av sina kamrater. "Jaså, hur kan du veta det?" Frågar kamraten. "Jo för att min pappa har en grön jacka och nu såg jag att den gröna jackan kom och då ska jag gå hem, så nu säger jag hejdå till dig" ^^ sött!

Ovido - Quiz & Flashcards