Alla inlägg den 16 november 2010

Av Sofie - 16 november 2010 22:45

 Den här dagen blev precis som jag hade tänkte mig, om inte bättre (:
Jag fick verkligen gjort hur mycket som helst, det känns så skönt och jag känner mig framförallt väldigt nöjd! Allting flöt på så himla bra och jag hittade och fixade allt jag hade tänkt mig!

När jag slutat på jobbet och promenerade in till stan tänkte jag på allt jag gärna ville hinna med och kom fram till att jag antagligen inte skulle hinna med allt så jag försökte ist tänka vad som var viktigast men fantastiskt nog hann jag med allt och lite till :D Jag lämnade in min stackars trasiga telelur :/ "shiit, är det sant?" var kommentaren av killen på Telenor när jag berättade vad som hänt. Iaf fick den åka på service! Hann med H&M (hittade bla en väska) och tiger innan jag tog bussen till nova, fick bytat mina skor och var inne en sväng på Media markt och Rusta (: Tog bussen tillbaka till stan, stannade till på Lagerhaus och tillsist gick jag till Specsavers för att prova glasögon (: Och blev lagom klar så jag kunde åka i snälla Jennys bil hem när hon slutat jobba ^^ Och när jag väl kom hem fick jag i mig lite mat, fixade en massa här hemma och sprang en runda! Vilken superduper dag :P Helnöjd!

Nu när det är himla mycket att tänka på hela tiden känns det bra att beta av så mycket på en och samma gång, trots att det tar på krafterna (:

Av Sofie - 16 november 2010 13:02

Slutar tidigt idag (: och då ska jag in till stan och fixa en massa som behövs göras! Bla. lämna in den dumma teleluren som blivit trasig :/ prova glasögon för hundraelfte gången :D byta ett par skor och köpa en ny väska! Det ska nog gå bra (: Nu ska jag hoppa ut på gården till barnen en stund innan det är dags att sluta!

En rosa ny telelur? JA, varför inte :D

Ovido - Quiz & Flashcards