Alla inlägg den 14 november 2010

Av Sofie - 14 november 2010 20:15

Ikväll har jag en mysig hemmakväll tillsammans med mamma (:
Ätit god soppa, sett "ensam mamma", fikat och pratat mycket hela tiden om allt möjligt! Ska sova här i natt också, på mitt gamla rum ^^ alltid lite mysigt att göra det, lyssna på de bekanta ljuden, känna doften av "hemma" och äta frukost med mamma en tidig morgon innan jobb!


Det är alldeles underbart att ha en mamma som du <3

Av Sofie - 14 november 2010 17:32

Idag har jag och älskling städat heela lägenheten tillsammans :D Så bra det känns, så mycket vi har hunnit med och det har kännts så lungt och skönt samtidigt! Uppskattar väldigt mycket när vi hjälpas åt, göra sånna saker gemensamt, ställa upp för varandra, känna att det är för bådas skull och det är ju så mycket roligare när man är två! Toppen älskling :D du är verkligen super! 
 

Av Sofie - 14 november 2010 15:30

Idag är det ju Fars dag (: Så då tänker jag extra mycker mer på lilla pappa än vad jag brukar göra - vilket betyder att jag i vanliga fall tänker på pappa dagligen men idag tänker jag mer <3 Igår var jag hemma hos pappa och familjen där för att kalasa lite, äta god mat, ge paket, mumsa smaskiga efterrätter och ha trevligt och umgås (: Så då passade jag på att fira och gratulera pappa på fars dag då också! Det var en trevlig dag och kväll tillsammans och än en dag har jag lyckats få ihop att träffa hela familjen på en och samma dag <3

Älskar dig pappa <3

Ovido - Quiz & Flashcards