Alla inlägg den 15 november 2010

Av Sofie - 15 november 2010 22:37

ojojoj vad det är mycket att tänka på hela tiden nu! Jag har verkligen inte en lugn stund i min hjärna för tillfället, det finns hela tiden något att tänka på. Antingen något nytt som dyker upp eller saker och ting som behöver funderas igenom flera gånger och vissa saker som sker steg för steg (: och inte är det bara det att det är mycket att tänka på det är minst lika mycket som ska fixas och ordnas här eller där och hit och dit (: Jag tycker ju verkligen om att ha mycket att göra och stå i, planera och så men just nu är det nog på gränsen till lite för mycket! Och ganska stor risk för att jag blandar ihopa och glömmer hälften :P och då är det inte lika kul längre! Och inte bara det, för även om jag kommer ihåg så har jag helt enkelt inte tid med vissa saker, som är mindre viktiga just nu så då får de vänta! Det underlättar ju inte heller när nya problem dyker upp, som att det är stopp i toan och mobilen pajjar :S så emellanåt är det mest suck men för det mesta är det skoj att ha och göra :D det lilla kruxet är bara att komma ihåg, hinna och planera :)

Så nu ska jag bannemej gå och lägga mig! Har passat barnen ikväll och brukar lägga mig med en gång när jag kommer hem eftersom klockan ringer 5 men idag fick jag fixat och kollat upp lite här så jag kan lägga mig i lugn och ro och förbereda mig på en fullspäckad dag i morgon (: Jag är redan slut och det är bara måndag- Bra att det är mycket skoj som händer i veckan att se framemot!
Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards