Alla inlägg den 13 september 2010

Av Sofie - 13 september 2010 19:28

VI har varit riktigt husliga nu ikväll (: Sprang en runda (omväg) hem till mamma och hämtade cykeln, duscha, laga mat med älsk samtidigt som a dammsuga och jag diska ^^ flitigt!
Så nu sitter vi i soffan färdiga att bara titta på tv, njuta av kvällen (: och mumsa lite ananaspaj! Och efter det ska jag faktiskt gå och lägga mig!

Av Sofie - 13 september 2010 13:27

Tiden går himla fort så inte behöver man gräva ner sig inte bara för att det är måndag inte ^^ Dagen rullar på i sitt vanliga lilla lugn och jag slutar fyra och sen ska jag springa lite grann (:
Har otroligt svårt att komma upp på måndagmorgonen :S men inatt har jag sovit jätte tråk dåligt så det var inte särskilt svårt idag, antagligen för att jag inte somnat riktigt hårt på hela natten! Och jag ska verkligen skärpa mig med att ställa klockan lite tidigare och bestämma mig för att gå upp så jag inte behöver stressa så mycket, skönare att ta det lite mer lungt!

Ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards