Alla inlägg den 15 september 2010

Av Sofie - 15 september 2010 23:58

Provar att mms blogga :)

 
Av Sofie - 15 september 2010 13:48

Var ute på en härlig jogginrunda i morse (: Det är så där lagom varmt att springa nu den här årstiden och på morgonen, lite svalare och friskare!
Men hade tyvärr inte så mycket tålamod med mitt headset, hade hoppats på att kunna lyssna lite på musik men efter att uttaget till luren åkt ut tre gånger och hörlurarna lossnat tusen så åkte det av och ner i fickan :P
Ikväll är det skånederby :D HIF - MFF! Längtar verkligen efter att se matchen, spännande. Ska försöka hinna plantera mina fina blommor på ballkongen som jag köote igår innan jag sätter mig i soffan ^^

"jag hade sant" citat från en flicka som hade rätt (:

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards