Alla inlägg den 26 september 2010

Av Sofie - 26 september 2010 22:00


Jag har inte riktigt haft tid och hunnit skriva och lägga upp bilder om i söndags när jag och systern hade heldag :D för sen på sön åker hon till afrika! Så nu kommer det en liten snabbgenomgång ^^  
 
Vi började dagen med att baka gooa scones som vi fikade på med grädde och sylt

- mm,mums! Och när vi var lagom proppmätta satt vi och blev trött, snackade och tog det lungt i soffan innan vi gav oss ut på en liten cykeltur i byn (: VI handlade lite mat och hyrde filmen The blind side! Hemma igen satte vi igång och lagade en riktigt smaskig köttfärspaj med fetaost :D mumma!
   
Åt paj och börja titta på filmen för vi ville hinna med allt innan det var dags för syster att köra hem igen! Mätta och belåtna satte vi oss i soffan och fortsatte se den otroligt bra filmen och lät pajen sjunka lite innan vi avslutade kvällen med en bit kladdkaka (: 
      
Tack underbara du, systra min för en HellångtHärligDag tillsammans :D Vi var visserligen trött båda två men vad gjorde det, vi umgicks hade mysigt, pratade och åt en massa :P Kommer sakna dig! O även om det ibland dröjer så lång tid som du nu ska vara borta innan vi ses så känns det lite konstigt att du ska vara så låångt borta! Ha det toppen och njut av upplevelsen :D lite avensjuk fax så krama lejonen från mig med xD
  


Av Sofie - 26 september 2010 02:20

Kom för en stund sen hem från en mysig tjejkväll med sötaste och finaste barndomsvännerna :D Det är inte allt för ofta som vi ses, men lika kul varje gång!

Hemma i Ninas superfina och mysiga lägenhet bjöds det på foundue :D Det var längesen jag åt det - verkligen gott! Till efterrätt blev det fruktsallad i glas ^^ och därimellan hann vi med en powerwalk med söta vovven!
Det är så mysigt och kul att bara sitta och snacka en hel kväll om allt och inget, det ger så mycket och jag trivs verkligen med underbara vänner som ni <3  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards