Alla inlägg den 18 september 2010

Av Sofie - 18 september 2010 11:36

Gränna är verkligen sött (: små bitar här och där som ser ut att vara plockade ur en saga ^^ 
SÅ nu är jag alltså här hos Lottie (: Sitter just nu i hennes soffa framför hennes dator och precis vaknat för andra gången idag i lägenheten ^^ Blev först väckt av Lottie som bjöd på en riktigt god frukost innan hon gick till jobbet och sen la jag mig i sängen igen för att läsa lite när hon gått, bara ta det lungt - men ack då somna jag :P 
Igår kom jag hit vid ca 21 tiden och allt hade funkat galant med tåg, buss och byten och så (: det enda lilla var att jag först inte hittade till bussen men i sista minuten kom jag rätt efter att ha frågat en trevlig (:
Tog en liten husesyn i den finfina lägenheten, blev bjuden på kyckling tacos :D mm mums! Sen var vi och hämtade täcke, kuddar och säng och förhoppningsvis så lyckades vi inte väcka grannarna och fick dom inte att tro det värsta om oss efter bla Ekokontroll i trapphuset, viskandes "har du kniven" och en stor duns när sängen föll i golvet :D ups! Hahha, men kul hade vi!
Ser framemot en fortsatt rolig, trevlig, mysig, spännande och bra helg med pippiLottie i Gränna :D (lät nästan som en titel på en barnbok :P)

Nu måste jag skynda mig att hoppa in i duschen, för sen ska jag fixa lite lunch till oss o titta ner till Lottie på jobbet en stund innan hon slutar :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards