Alla inlägg den 16 september 2010

Av Sofie - 16 september 2010 23:53

Förresten (: måste bara berätta att idag lagade jag min första fiskgratäng någonsin, sånn klassisk med dill och potatismos :D

Av Sofie - 16 september 2010 23:34

ögonen trillar snart ihop av sig själv och jag känner mig aningen förvirrad men försöker trots tröttheten packa klart det sista som går att packa idag innan jag lägger mig i sängen (: sov inte så mycket i natt och nu blev det sent ikväll också. Men det kan det vara värt eftersom att anledningen till dessa två sena kvällar är att jag ska åka tåg i 3,5 halv timme i morgon till Gränna :D till lottie!!
Så då kan jag passa på att ta en liten tupplur på tåget (:
Som vanligt så lyckas jag alltid att packa med mig allt för mycket :P men bättre det än att jag inte känner mig nöjd när jag väl är iväg. Och denna gången har jag faktiskt inte lyckats fylla väskan helt än ^^,

Nä nu kallar kudden så sov så gott (:

Av Sofie - 16 september 2010 00:02

Det funkade att mms blogga (: skoj!

Men nått som är ännu viktigare är att MALMÖ VANN :D:D mot HIF idag på swedbank stadion med 2 - 0! YEEES! 
Det var verkligen en spännande och aktiv match från början till slut!
Sånna här stunder kan man ju bara inte låta bli att älska fotboll ^^,

Guldet ska hem, guldet ska hem, guldet ska hem till MALMÖ IGEN :D 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards