Alla inlägg den 28 september 2010

Av Sofie - 28 september 2010 22:06

GICK till stan när jag slutat idag :) och där hann jag med en turboshopping på en timme med ett resultat av en påse från H&M, en från Kicks och en stor på från Konsum :D Åkte bussen hem och möta Lisan som mötte upp mig (: Traskade hem till mig och lagade världens gooaste fiskgratäng med lax och (vitpeppar)potatismos till det :D mumsfillibabba! Mycket gott och mycket mätta (:
Pratade en massa om allt och inget och hade hur trevligt som helst, och jag kan inte låta bli att tänka och inte förstå att det är för sällan vi ses! Vi som genom hela livet har setts varenda dag och om inte det så iaf minst en dag i veckan. Men så är väl livet och jag uppskattar verkligen de gånger vi ses <3 Tiden går rysligt fort eller så ses vi för sällan helt enkelt - det kom vi fram till när vi kom på att sist Lisa var här var mer än ett halvår sen :O

Är nöjd med min tisdag så nu ska jag krypa ner i sängen till en sovande älskling som snart ska upp och jobba! Godnatt!  

Av Sofie - 28 september 2010 14:17

Med höstvinds ruffsigt hår o rosiga kinder o nos styr jag nu stegen in mot staden i den härliga höstsolens sken o den friska vinden! Vad det är mysigt med den här årstiden (:

 
Av Sofie - 28 september 2010 12:43

Var uppe med tuppen i morse (: eller ja, klockan fem kom älsk hem och hjälpte mig komma ur sängen! Det är ju ännu skönare att ligga kvar i sängen på morgonen nu om hösten när det börjar bli lite kallt ^^ 
Fast det känns inte alls dumt att gå upp tidigt när man vet att man slutar tidigt också :P ska åka in till stan lite snabbt efter jobbet och investera i en ny mascara och strumpbyxor ^^ men snabbar mig för så fort jag är färdig ska jag träffa Lisan :D laga mat och snacka en massa, gå en promenad i det fina vädret kanske?! (: och nu är det snart dags att fortsätta jobba en knapp timme till!

Jag tror inte att det är många i min ålder som längtar så mycket som jag ^^ jag vet själv inte riktigt varför!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards