Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Hela Helgen :)

Av Sofie - 22 november 2010 13:00

Vilken helg det har varit! Den har verkligen bjudit på mycket både mysigt, roligt, trevligt, intressant och mycket gemenskap (: 
    Jag inledde min helg med att sluta kvart över ett :D inte alls dumt faktiskt! Så jag hann hemom och vila en liten stund, duscha, prata med älsk och göra mig fin inför kvällen då jag först blev hämtad för att vara med en liten stund på en mysig fällkväll ute på landet med bakning, matlagning och pyssel (: Kunde inte stanna så länge för jag skulle åka vidare in till stan igen och möta upp kollegorna på grekisk restaurang där vi mumsade i oss vars en tre-rätters och lite gott att dricka ^^ Några av oss gick vidare lite efter det och tog sen bussen hem, lagom nöjda och mätta :) Så trevligt och så annorlunda det kan vara när man inte är på jobbet! 
  Lördag morgon var jag uppe i god tid, ganska trött men fick i mig lite frukost, packa väskan och gjorde  mig klar för att åka bussen till malmö för att gå kurs i folkdansmetodik! Det var inte riktigt som jag tänkt mig men samtidigt mycket intressant och jag tror man kan ha nytta av en stor del :) Efter kursen åkte jag hem till sötaste Helene (: Lagade och åt tacos tsm, mös och busa med barnen och pratade en hel massa, som vanligt ^^ när natten börja närma sig kom älsk och hämtade mig! 
   Upp tidigt på söndagmorgon igen (: alldeles trött så varken hann eller orka med någon frukost! Åkte in till stan för att äta lite lunch med lillflickan som jag brukar passa (: Handlade gottis och såg Prinsessan Lillifee på bio (: Mysigt och mycket trevligt! När jag kom hem igen kände jag mig ganska trött efter alla mina utflykter så jag lullade bara runt hemma och njöt av att vara för mig själv och bara ta det lungt! Vilade en stund med älsk när han kom hem och gick sen en lång promenad med Alissa (: åt lite mat tsm och pratade kvällen lång! 


Har verkligen haft en händelserik och innehållsrik helg :) känns skoj! Och jag tycker ju verkligen om att ha mycket att göra! Det enda som har saknats mycket denna helgen är en större dos av älsk <3 men eftersom han skulle iväg så ville jag också ha nått att hitta på men oj så mycket det blev tillslut ^^
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 1 april 2012 17:37

Jag har verkligen ett stort frågetecken innanför pannbenet idag! Vad kallas det som är mittemellan idéspruta och idétorka?!Om man har en massa ideér, tankar och förslag men man kan inte komma fram till något vettigt överhuvudtaget. Jag hittar inget s...

Av Sofie - 31 mars 2012 23:15

Stök i mitt kök (: välkommen till min tre-rätters lördagen den sista mars 2012 ^^Att ta lång tid, fixa och dona för att sedan överraska och låta andra smaka - det tycker jag är rolig matlagning! Förrätt: Basilika glaserade morötter med lime&ingefär...

Av Sofie - 30 mars 2012 17:15


I det stora, gamla och vackra huset med högt till tak och ett väldoftande kök skulle det denna fredag vara tjejkväll (: I den mysigt, varma matsalen hälsades vi välkommna av värdinnan och slog oss ner kring det gröna bordet! Där vi stannade resten av...

Av Sofie - 29 mars 2012 16:45

till en början var det bara på insidan nu är smärtan både synlig och känslig för beröringIbland, vissa dagar, gör det mer ont än andra dagarSmärta är en del av livet och kommer så förbliDet är tungt att tänka och känna, ta emot ett besked och förstå ...

Av Sofie - 28 mars 2012 19:40

Sveriges Mästerkock :D Mitt enda favorit- och mest omtyckta tv-program! Och idag är det FINAL :D Såå spännande och jag kan knappt bärga mig! Josefine eller Sigrid?! Det är frågan och jag kan inte alls bestämma mig för vem jag verkligen tycker ska vin...

Ovido - Quiz & Flashcards