Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Sofie - 24 oktober 2011 16:43

Jag har precis kommit hem och bytat om till träningskläderna! Det är dags att ge sig ut i höstluften. Känner verkligen att jag behöver fylla kroppen med massa luft, är en gnutta trött i både kropp och knopp.  Och jag passar helst på att springa i skogen nu medans det är ljust, så slipper jag oroa mig allt för mycket för de där vildsvinen, de har verkligen satt sig på mitt huvud och jag är ständigt rädd numera när jag är närheten av en skog när det ljuset och mörkret byter plats!

 

Av Sofie - 24 oktober 2011 16:30

När andan faller på och jag känner att jag lyckats få upp en tråd då vill jag bara spinna, spinna vidare så långt det bara går tills jag kommer till nästa fnurr.

Jag blir så inspirerad och känner att jag måste med en gång få ner det jag tänker på och hur jag tänker på det! Gör jag inte slag i saken med en gång och sätter mig ner och skriver så är det borta sen. Framförallt så försvinner andan så fort. Tankarna kan finnas kvar men det, det där jag skulle skriva det är inte längre lika intressant.

Ännu en dag med massvis av inspiration! Jag är glad att jag trots allt fick läst allt det jag ville i helgen, för jag kände att jag hade användning av det nu under dagens föreläsning. Förvirringen kring tentan börjar lägga sig, och egentligen så tror jag inte att jag känner någon förvirring alls längre, jag vill bara komma igång. Så jag är nog bara lite stressad istället över att jag faktiskt VILL kasta mig in i utmaningen men för att nu känner jag mig redo!

Kunde inte riktigt hålla mig och ville få ner lite av inspirationen redan nu så datorn fick hoppa fram på tåget och ta emot lite grann av det jag har i huvudet. Nu ska jag vila mig en stund på tåget och ta i med ny kraft när jag kommer hem (:

Ovido - Quiz & Flashcards