Alla inlägg den 4 december 2011

Av Sofie - 4 december 2011 20:30


  
Bästa, bästa Li :D
Söta, härliga, rara
fina, snälla, underbara
VÄN!

Efter Lucian följde Annelie med en stund till mig så vi fick umgåsas lite :) med tanke på hur ofta vi brukar ses så var det ett tag sen som vi sågs nu, och det känns! Så det var härligt att vi fick en liten söndagsstund tillsammans och bara sågs! Hoppas att vi ses snart igen och en längre stund :D 
En fortsatt msyig söndagskväll, så där mysig som den sista dagen i veckan ska vara för att ge kraft till en ny vecka!
 

Av Sofie - 4 december 2011 19:34

Tornabygdens folkdanslag är bra på mycket mer enbart dans :D Umgås, ha roligt och till och med gå lucia!
Idag var det äntligen dags för mig att stå Lucia och gå tåg tillsammans med många härliga dansvänner!


Gladare än gladast och en hel del nervös över att vara Lucia!

  


   


Så fint det blev och vad duktiga alla var!
Tack för en mysig eftermiddag med er och härligt tåg!

  

Glad Lucia i förskott och en härlig andra advent till er alla (:

Av Sofie - 4 december 2011 13:26

Andra ljuset är tänt!

 

Med två ljus, morgonrock, frukost och julkalendern startade jag denna söndag (: Lite plugg idag också minsann, en promenad och sist men inte minst strykt Lucialinne och band! Nu ska jag sätta igång att göra mig Lucia fin! För om bara nån timmar ska Tornabygdens folkdanslag gå Luciatåg i Vombs kyrka :D

Ovido - Quiz & Flashcards