Alla inlägg den 21 december 2011

Av Sofie - 21 december 2011 17:30

Tentan är gjord!

Jag kan andas ut och äntligen känna lugn över att den är gjord (: Jag har iaf gjort vad jag kunnat och förhoppningsvis mitt bästa också! All nervösitet och spänning gjorde sitt men jag hoppas att det inte påverkade mitt tänkande allt för mycket. För min del var det en påfrestning att sitta där och ta in allt samtidigt som jag ville ge allt. Nu vet jag ju iaf hur det går till att skriva en salstenta så nästa gång är jag förhoppningsvis mindre nervig (: Vilken lättnad, kan inte släppa tanken på hur slut min kropp känns och att det kändes helt okej när jag gick ifrån salen!

Nu är det ÄNTLIGEN JULLOV :D

Önskar hela klassen en välförtjänt ledighet och en härlig jul efter en bra första termin tillsammans!

Ovido - Quiz & Flashcards