Alla inlägg den 11 december 2011

Av Sofie - 11 december 2011 20:18

Dagen har verkligen gått fort. Och ändå så vet jag inte riktigt var tiden har tagit vägen.
Det enda jag gjort idag, är mer eller mindre pluggat heela lång dan! Fick tillslut ihopa 35 sidor om epidemiologi och statistik,  så nästa offer som jag ska överfalla blir biomedicinen och sen nu är det bara repetition som gäller för hela slanten ända fram till tentan!  

Jag tycker visserligen att det är intressant men jag trodde inte att jag skulle orka med att sitta med allt hela dagen, men med lite små pauser då och då och variation i arbetet så har jag inte ens reflekterat över klockan.

Pratade med pappa och lillebror Björn på Skype samtidigt :D Häftigt att man kan prata flera stycken från olika ställen! Saknar dom båda så det var mysigt att få en liten pratstund <3 Härligt att det snart är jul - det är absolut en familjemys högtid och det tycker jag verkligen om (: 

Trötta ögon och tungt huvud, så nu säger jag godnatt!

Av Sofie - 11 december 2011 17:00

Var det inte första advent nu precis? :/ hmm.. Man ska inte skynda genom livet men har livet rätt att skynda förbi mig?!
Mysigt att tända de tre ljusen och räkna ner till julen, friden, ledigheten, familjemys och kanske lite grann till julklapparna ^^

 

Ovido - Quiz & Flashcards