Alla inlägg den 16 december 2011

Av Sofie - 16 december 2011 16:00

Då var det minsann fredag igen (: Ingen skola idag, så det blir hemmaplugg för hela slanten! 
Hela dagen med fokus på statistik och biomedicin.
Det känns verkligen som att det är mycket som man ska få med, lära in, koppla ihop och mest av allt få att fastna i minnet. Och det är nog mitt absolut största problem just nu - att få allt att stanna kvar i huvudet! Jag tycker inte alls att det är lätt att ta in genom att bara läsa.. och känner hela tiden att jag inte vet var jag ska börja och är rädd att jag missar nåt!
Men det är bara att köra på, öva, skriva och läsa och hoppas på det bästa (: Det närmar sig med stormsteg. Jag längtar på sätt och vis tills den 21, för att då ska tentan äntligen bli gjord men samtidigt så bävar jag för de fyra timmar och de uppgifter jag ska lösa.. En nervös utmaning med skräckblandad förtjusning!  

Ovido - Quiz & Flashcards