Alla inlägg den 14 december 2011

Av Sofie - 14 december 2011 21:30

   Jullovet har börjat!
Med en alldeles utmärkt start!

Begav mig hemom en liten sväng, lämnade av skolväskan och fixade till mig lite (: Lite uppfrächad skyndade jag iväg till bussen med ny energi och nyputsade skor ^^ Träffade Markus på bussen och framme med bussen styrde vi stegen mot inköpet av kvällens middag - flygande jakob :D Lagade mat och hade en genom-mysig kväll!

En perfekt start på mitt jullov, så lungt och skönt hela kvällen rakt igenom! En kväll som jag verkligen behövde, att bara sitta ner tsm, ta det lungt och egentligen inte orka göra något var det bästa (:


En stjärna!

Av Sofie - 14 december 2011 16:00

Upp i ottan och gå igenom ännu mer inför tentan - plugg, plugg och ännu mer plugg!
Tog en lagom paus till lunch, sprang en runda och städa lite innan plugget skulle fortsätta, för framåt eftermiddagen knackade Michan på dörren :D Över en kopp kaffe skulle vi sätta igång men kom inte så långt innan maten, satte igång att prata en massa om allt möjligt istället! När kvällen väl kom var vi riktigt effektiva, lika delar skratt och plugg under fyra timmar som gav otroligt mycket :) Med ännu mer prat så blev det även fyra timmars sömn!


  

Heltrevligt att ha en heldag med en kombination av ny vänskap och ny kunskap!

Ovido - Quiz & Flashcards