Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Sofie - 2 februari 2012 21:45

Det tar bannemej på krafterna att åka till Krisitanstad fyra dagar på en och samma vecka! Torsdag - med seminarium på förmiddagen och föreläsning om Region Skåne på eftermiddagen, fram till fyra  (: Jag säger som jag brukar säga; alltid lika givande ^^ I morgon är det hemstudiedag (: skönt!


Ser verkligen framemot att ha en dag hemma denna veckan efter allt resande, alla föreläsningar och allt annat. Det är på många sätt bra att ha två timmars resväg dit och sen hem, för jag har verkligen hunnit med och fått gjort mycket den här veckan (: Läst en himla massa, både det ena och det andra, mycket är klart så jag känner mig rätt nöjd!


Årsmöte med dansen ikväll :) Allra roligast att komma dit och träffa alla! Ser framemot ännu en termin med tornabygdens folkdanslag som i år faktiskt fyller hela 60 år :D Här är min sammanfattning av mötet:


 


Ovido - Quiz & Flashcards