Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Sofie - 10 februari 2012 16:45

Vilken härligt spännande kväll :D Jag skyndade mig att svira om, packa ner lite ingredienser till kvällens middag och högg en flaska vin sen gav jag mig iväg hem till Lisa för att än en gång äta den supergoa sexistiska grytan! Annelie och Louise hade redan kommit och jag hann inte mer än att komma innanför dörren förrän snacket var igång :D

Vi har alla fyra gått i samma klass från trean i grundskolan upp till nian :) óch jag tror att aldrig någonsin under den tiden var det just vi fyra som umgicks tillsammans. Under grundskolan gjordes en hel del svängar, ena perioden umgick man med den eller dom och nästa några andra, med vissa i samma gäng men aldrig själv och så vidare :P Alla tre har jag iaf umgått med någon gång och mer eller mindre! Lisa och Annelie träffar jag fortfarande men Louise har jag inte sett på bra längre, härligt att träffa alla tre :D Och såå trevligt vi hade och roligt!

Massa minnen kom upp till ytan, helt andra idag på synvinklar av situationer och händelser som vi var med om då. Och herregu så mycket som hände under grundskolan :) spännande att höra allt om vad som hänt och vad som händer nuförtiden! Och att det är så lätt, enkelt och naturligt att träffas och prata en hel kväll - det är så det ska vara :D 

Tack super för en mycket trevlig kväll och hoppas att det blir fler grundskole-träffar med gamla klasskamrater framöver!! :)

En riktigt gammal bild på mig och Lisa :D    

Av Sofie - 10 februari 2012 16:30

Du beyder ortoligt mycket och alla stunder med dig är guld av trygghet, vänskap och den känner mig allra bäst och har ett gigantiskt tålamod och en enastående förståelse!

En promenad genom staden med mamma idag (: Lite ärenden och alltid springer vi de sista metrarna till bussen när vi ska åka hem ^^ Det är så toppen att vi kan göra så mycket tillsammans och att ha dig så nära!

 

Av Sofie - 10 februari 2012 15:15

Åkte en annan väg från skolan idag, åkte hem till pappa (: Fick lite egen tid med lillebror liten :D hihi, härligt att det känns som att det var igår och att vi har såå mycket att prata om, fråga och berätta så att vi pratar i mun på varann ^^ Pappa och jag öagade fiskgryta, min favorit hos pappa! (:  Så lätt och så god!  Torskfile kokas med strimlad purjulök, salt och peppar (: kokta ägg som klyftats blandes ner i slutet och alltihop serveras med potatis och morotsstavar!

Tyckte att dagen gick himla fort, jag sov över och på fredag förmiddag åkte jag med för att se på spännande pingis-matcher!  Tycker verkligen om när man lyckas kombinera mycket och när det känns enkelt (:

Ovido - Quiz & Flashcards