Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Sofie - 21 februari 2012 22:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sofie - 21 februari 2012 21:46

Och ingen rast och ingen roheller för den delen :P Redigeringen av samhällsanalysen är äntligen klar. Att det ska vara så svårt att begränsa sig lite granna och att ta bort några meningar.. det är svårt - jag vill ju gärna ha med ALLT och helst lite till!  Ett djupt andetag och därefter en djupdykning rakt ner i hemtentan som jag bara precis börjat nysta i! (: Förhoppningsvis är det inte så klurigt och svårt så jag hoppas på att jag kommer vara klar innan helgen. Men det återstår att se ^^ även om tanken finns i huvudet och det känns rätt så kan det vara nog så komplicerat att få ner det på pappret och dessutom på bara fyra sidor. Fortsättning följer helt enkelt, nu är det slutpluggat för idag :)

Tar en låång paus ända tills i morgon och lägger all min energi på att fylla på med mer energi genom att njuta så mycket det bara går av en FASTLAGSBULLE så klart :D Det är ju Fettisdagen idag!

 

Ovido - Quiz & Flashcards