Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Sofie - 12 februari 2012 19:54



Nästintill hela dagen, har jag suttit framför den här datorn :/ Usch, om det inte varit för att jag vet att jag har gjort nåt vettigt och att jag känner mig nöjd med det som jag lyckats åstadkomma idag så hade det känts hemskt! Tycker nästan att det är en skam att man kan låta tiden rinna förbi och låta en hel dag ägnas åt en plast-teknisk-elektornik-pryl! Men men, så är fallet denna söndag. 

Bakat en kladdkaka till de som sitter en våning under, lagat kvällsmat och tagit en promenad i nysnön har gjort dagen och vägt upp timmarna framför datorn :D Underbart roligt, rogivande och på något vis så glädjande att få stöka i köket och vara ute i naturen :) så att jag trots alla timmar här har fått en dos av mina "favoriter" och det gör mig glad och tycker att denna dagen har varit en bra dag, från den stund jag vaknade och inte hade nån plan alls (:



Ovido - Quiz & Flashcards