Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Sofie - 13 februari 2012 20:15


 

Vilken underbar fin och härlig vinterdag :D Tog en stadstur på förmiddagen och en kaffe med Sara (: En liten stund för uppdatering ^^ Kameran hade fått göra mig sällskap på min stadstur för att fånga så mycket som möjligt av den slående kombinationen av snö och sol! När jag kom hem ville jag bara rusa bort till min favorit där himmel möter sol och land - där jag kännder att friheten är så stor och nära. Jag var tvungen att städa lite innan Michan väntades på besök :D  Så istället för att stressa som en galning så kom jag på att vi kunde ju göra en UTFLYKT - jag och Michan :D kameran och kaffet!! Och det blev hur bra som helst. Underbar utsikt, härliga skratt och en varm kopp ena handen och kameran i den andra ^^



 
       



Ovido - Quiz & Flashcards