Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Sofie - 20 februari 2012 22:30

Denna måndagskväll knackade det på dörren och när jag öppnade stod min efterlängtade Sandra där :D Det blev lite missförstånd om tiden, men vad gjorde det - huvudsaken var att vi sågs!


 


Lika mysigt, pratigt och fint som alltid!
Jag beundrar dig och jag är verkligen glad och stolt över att ha en vän som du, så ärlig och så kloka tankar!
En vän med ofattbar förmåga att förmedla omtanke, uppmärksamhet, värdighet och känsla

Av Sofie - 20 februari 2012 21:30

Då var det dags! Opponerade för första gången i min skolhistoria idag (: intressant och lite nervöst! Hade inte direkt på hur det skulle gå till och vad man "bör" säga och hur mycket som ska sägas. Trodde dock att opponering skulle utföras mer som en diskussion med de som skrivit det man opponerar på. Det hade varit lite mer givande om man hade haft möjlighet att fråga mer och få höra hur de tänkt. 
    Allra sist var det min tur att redovisa (: En aning tung i huvudet och alldeles torr i munnen av nervositet. Hela dagen hade fyllts av massa intressanta redovisningar och med dom i ryggen, där klasskamraterna gjort riktigt bra presentationer skulle jag nu få mitt gjort. Kan man låta bli att tänka "shit, hur ska detta gå.. de andra som var så bra..."  Det var bara att köra (: Och efter en stund släppte spänningen och det var bara roligt ^^ Nu återstår bara redigering efter fina och konkreta kommentarer på arbetet!


  

Ovido - Quiz & Flashcards