Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Sofie - 11 februari 2012 22:00

Tror nästan att jag slog rekord igår (: i att göra mig klar, bli nöjd och äta middag på mindre än en timma OCH när jag kom utanför dörren upptäckte jag till min förvåning att jag faktistk var i så god tid att jag slapp springa till bussen ^^

En supertrevlig lördagskväll med Födelsedags-Party hos Sandra och Hjalmar :D Vilka härliga vänner och ett strålande par! Jag trivdes verkligen hela kvällen igen tillsammans med många trevliga, både lite mer bekanta och några mindre bekanta ansikten (: Lite ostbricka, toppenbra musik, mycket prat och sång till Lips!! :)



Jag och Sandra (: Bilden är i och för sig från Nyår men vad gör det ^^ Superfina vännen, kul att se dig igår (: Tiden går himla fort och det är mycket som ska hinnas med men hoppas vi ses snart igen <3  Du är en stjärna!

Av Sofie - 11 februari 2012 16:54



Mesta dels pluggat idag med sällskap av Stefan Andersson :) Hittade en skiva med honom nere i mamma lilla samling, tycker faktiskt att vissa låtar är riktigt bra! Nu är det dags att byta outfit för att bege sig på födelsedagsfest :D

Ovido - Quiz & Flashcards