Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Sofie - 16 februari 2012 22:30

skriva, ändra, skriva igen och sudda lite grann. Lägga till och ta bort - redigera och småpeta på detaljer!
Nedrans referenser, att det ska ta sån tid eller rättare sagt att det KAN ta sån tid, har man redan skrivit ner alla källor, datum och allt så ska det väl inte vara så svårt - men jo :P den punkten där och ingen punkt där, kursivt och inom parantes, det är ju en hel vetenskap! Ämnet och faktan från referenserna är mer intressant ^^

 

Jag blev iaf klar med arbetet i tid (: och fick det inlämnat!
Men ingen rast och ingen ro inte :P direkt på och läsa ett annat arbete för att sedan opponera! Intressant och givande (:
Det var min hemstudie-dag det, som vanligt eller allt som oftast så har jag en hel rad med punkter kvar som jag gärna velat hinna med, jag är rätt slut i huvudet och nöjd iaf (:

Tog en trask till dansen och sa hej :D som avslut på min inne-dag. men det är allt bra tråk-trist & jobbigt att vara där och inte vara med :/ vill vara där, lyssna och titta men det är inte lika roligt att göra det när man inte kan vara med. Längtan efter nästa dans med alla där är stor. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards