Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Sofie - 15 februari 2012 22:15

kanske mer än en hel dag
En stund tillsammans - Uppmuntrar och ger ny energi (: Att träffa vänner! Helt enkelt att bara träffas <3
Soffan passar utmärkt att sitta i, snacka mest hela tiden - om både det ena och det andra, lite mindre om nåt lite mer om nåt annat, bara vara tysta en stund går också bra, äta lite glass, ha tv:n i   gång, tittar lite men pratar hellre, byter ändå kanal, pratar lite till, lite allvar och lite skratt, ganska blandat - en bra blandning, kli på armen, lite uppdatering - när ses vi igen, vi hörs iaf, går ut i hallen, tar på kläderna, fram med cykelnykeln och pratar en stund till, kramas, vi hörs och säger inte hejdå förrän dörren absolut stängs ^^ Att bara vara, sitta tillsammans, låta tiden vara där men inte tänka på den och bara ha en onsdagkväll - några timmar - det betyder mkt <3


 

Av Sofie - 15 februari 2012 18:00

Plötsligt och hastigt utan förvarning.

det är en egenskap jag har som jag inte är det minsta tillfreds med och det värsta av
allt är att jag sälla upptäcker att jag gör det förrän jag gjort det. Det är
många gånger i ett övervägande när jag inte vet. Knner inte igen och är bekväm med situationen, jag tänker och tänker och kanske så tänker jag en gång för mycket och då har tiden sprungit före tanken och än värre handlingen.. Är egenskapen ett tecken på svaghet? Är det av rädsla?  Vad är jag rädd för i så fall?

jag vet inte varför jag gör så eller varför det blir så.



Ovido - Quiz & Flashcards