Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Sofie - 14 februari 2012 22:00

 

Javisst var det alla hjärtans dag (: Minns förra året när jag var i Frankrike under den veckan då det var alla hjärtans dag - vilket tjohej! Det gick verkligen inte att ta misste på där inte :P men faktiskt, för ovanlighetens skull har jag inte sett och tänkt över särskilt mycket att den dagen snart skulle vara här, men vips så var det plötsligt den 14 februari (: Fick en finfin blomma av mamma <3 en med tjocka blad (dom är svårare att ta dö på och det är bra, eftersom att jag inte är den bästa på att försörja mina gröna rumskamrater med vatten ^^) Gick inom blomesteraffären på vägen hem från bussen, låånga köer - såklart :P men det passade bra, då fick jag mer betänketid. En rosa ros till mamma, som jag matchade till MeToYou-chokladet & en lila blomma till Annelie (:

 


Ovido - Quiz & Flashcards