Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Sofie - 9 maj 2011 19:33

Efter min plånbokstripp i morse jobbade jag lite grann fram till klockan ett (: Jag behöver hur mycket timmar och pengar som helst men mitt i allt det är det ganska härligt att ha en tidig dag ^^

Hur spenderar man denna dagen på ett bättre sätt än att träffa sin bästis!? ;D
Fick för första gången komma hem till dom i den nya lägenheten - såå fin, ljus och luftig! Fixade lite fruktsallad och slog oss ner på den riktigt solvarma ballkongen! Massa mysigt och jättevarmt :) Fick träffat Nina också en liten stund som kom och hämtade mig för en liten "jobbsökarsväng" - tack!

Tillbaka hos Lisa igen blev det massa prat igen och en hel del mat- och receptprat ;D Skrev av 18 supermumsiga recept :P Haha så nu har jag att välja på och recept kan man aldrig få för mycket av! Verkligen supertrevligt och känns så skoj att ses och prata en massa!!

Och efter min promenad hem så sitter jag nu här och ska se lite tv och börja på min massuppdatering :P innan det är dags att börja på kvällsmaten - baconinlindad torsk med pestopotatis och sallad!

Av Sofie - 9 maj 2011 19:27

I förra veckan lyckades jag än en gång att glömma/tappa en av de viktigaste sakerna på bussen! :/ det får bara inte hända! Förra gången var det mobilen och denna gången var det plånboken. Som tur var hade jag inte så mycket av värde i den men själva plånboken betyder mycket, det är störigt och jag blir så arg på mig själv att jag kan vara så slarvig och tankspridd..

Med teleluren hade jag tur :D jag fick tillbaka den och det utan några större konstigheter! Även denna gången hade jag tur, någon hittade plånboken, hittade ett kvitto till min frisör och ringde till henne och berätta att personen lämnade plånboken på skånetrafiken (: Toppen, tack så mycket!


Så i morse körde jag till sjöbo och hämtade plånboken!! Så bra och tack igen snälla människor (:

Ovido - Quiz & Flashcards