Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Sofie - 28 maj 2011 20:45

Började denna lördag med att bli väckt av älskling som skrattade lite glatt åt mig! Jag kände mig inte alls vidare pigg och såg antagligen ganska sliten ut.. Med huvudvärk gick jag ändå upp och bestämde mig för att vara uppe och försöka piggna till och fylla på kroppen lite grann (: Så hela förmiddagen befann jag mig i soffan för att vila upp mig och tillslut följa med sötaste Jenny till Ikea!!

Jenny kom och hämtade mig och så bar det av till Ikea för lite BröllopsShoppning :) Det blev en hel del inköp för den blivande frugan :P hahha! Och det var ett stort nöje för mig att få vara med och se en stundtals upprörd Jenny i upplösningstillstånd över hur mycket som skulle ner i de två kundvagnarna :D Vi hade en riktigt trevlig dag på Ikea tillsammans, med mycket skratt och det blev många bra inköp för oss båda! Jag hittade bla en liten latte-visp och massa galjar ;D

Vi hade tänkt att fika på en ikea-äpplekaka :D men, det fanns ingen :( så Jenny var så snäll och bjöd mig på lite pannkakslunch med jordgubbs cheescake till efterrätt - gott!
    
Som traditionen säger så är det ju nästintill en regel att äta Sibylla hamburgare dagen efter dansgalan så det gjorde vi såklart detta året också :D och pustade sedan ut i soffan - lite trött efter en heldag i det stora varuhuset! Försökte att hålla mig vaken till champions leauge finalen men det var kämpigt :P

Ovido - Quiz & Flashcards