Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Sofie - 26 maj 2011 18:43

Har tagit en paus i soffan nu efter att jag kom hem från min dag på jobbet (:

Skönt att bara vila när man känner sig lite trött men jag blir ju lätt lite rastlös ^^ så nu blir det en promenad med Annelie :D och lite planeringssnack!!

Tanken var att springa ett löppass tsm med Jenny efter jobbet men det skippade vi och tanken är fortfarande att jag ska dansa ikväll och jag vill, vill, vill!! För det är sista träningen innan alla uppvisningar börjar och det är ju skojigt att dansa :) men jag ska se vad som känns efter promenaden för det är lite halvjobbigt att dansa med täppt näsa :P

Av Sofie - 26 maj 2011 07:54

Vaknade med snuvig näsa igår men under dagen kändes det toppen och som vanligt (: Tänkte inte mer på det! Går och lägger mig sent på kvällen och känner mig torr i halsen och täppt, men hoppas på att det bara är tröttheten som visar sig.

MEN så idag vaknar jag med TRÅKtäppt näsa, ont i kroppen och tjock i hela huvet och halsen :S FÄEN! Vad är detta?! Det känns som att jag precis har blivit av med den förra förkylningen som varade allt för länge och nu har jag bara varit igång i två veckor nu med "friska tag" :D Och det har kännts så bra och så bara plötsligt flyger det på mig igen - BLÄÄE! Hoppas att det flyger iväg lika snabbt som det kom!

Har verkligen ingen lust att vara mer förkyld :/

Simsallabinn Förkylning FÖRSVINN!!

Ovido - Quiz & Flashcards