Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Sofie - 8 juli 2011 21:15

Tråkigt nog så fick jag allt mer ont i huvudet när vi var hos Jenny så efter ett tag kände jag att jag bara ville hem så då traskade jag och Lisa hemåt. 

Bäddade ner mig i den fantastiska nya sängen när jag kom hem och vilade en stund tills älskling väckte mig. Tråkigt nog hade jag fortfarande ont i huvudet men det var inte mycket att göra för nu skulle det lagas efterlängtad korv och potatismos :P Och när den väl var uppäten så vilade jag i soffan till en Morden i Midsomer film ^^

Av Sofie - 8 juli 2011 12:45

Jag kan inte hjälpa det men jag tycker att det är rogivande på nåt sätt och småkul att hålla på att göra i ordning, organisera och fixa här hemma! Så än en gång röjde jag i tvättstugan, städade lite, torkade golv osv (: och sprang en runda!


Senare på dagen efter att jag hade stökat runt här hemma :P så kom Lisa hit och mötte mig och så gick vi vidare hem till Jenny dit vi var bjudna på lunch! Skoj att hinna med att ses för en pratstund när Jenny och söta Thor väl är i hemtrakterna (: Hon bjöd på supergod kycklingsallad till lunch och det känns liksom som att det inte alls var så många år sen vi gick på högstadiet tillsammans :P :D Tack för en trevlig lunchstund tillsammans!

 

Av Sofie - 8 juli 2011 08:15

Idag var jag uppe med tuppen :P Även om jag är ledig så finns det ju inget som säger att man måste sova lite längre eller att man inte kan gå upp tidigt. Jag kände för att gå upp tidigt när älsk ändå skulle göra det så kunde jag lika bra också gå upp (:


Tog en morgonpromenad denna morgonen när disen fortfarande skuggade över åkrar och ängar och luften kändes sval och behaglig! Det är så skönt att vakna tillsammans med naturen och den friska luften (: 


    
Jag älskar denna by, dess underbara vy och allt den har att ge mig! Tänk vad jag glad jag är att jag bor just här och att det finns så mycket vackert i varje liten vrå!


  

Ovido - Quiz & Flashcards