Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Sofie - 20 juli 2011 20:45

  

Grattis till Underbaraste Pappa på födelsedagen :D

Packade lite, slog in paket, gjorde ett kort och gjorde mig klar innan Milo kom och hämtade mig (: Hade bestämt att jag gärna ville åka dit och vara där större delen av pappas födelsedag och sen sova över! Det är mysigt att sova över och inte behöva tänka på hur och att man ska komma hem igen, det blir lite lugnare och det känns som att man får mer tid (:

FIkade lite och handlade till tårtan som jag sen satte igång att baka och var lagom klar tills vi skulle äta :P Superskoj att baka tårta, särskilt till någon man tycker mycket om!! Jag bakade en saftig choklad och hasselnötstårta med jordgubbar och grädde ^^

Firade pappa med grillat tsm med familjen (: Gjorde det sista och när stora lillebroren lite senare gjort familjen komplett sjöng vi och åt tårta :D Spelade spel och hade en riktigt trevlig och mysig kväll tillsammans!

Ovido - Quiz & Flashcards