Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Sofie - 24 juli 2011 20:28

Weii, minns dagen för tre år sen när jag klarade mitt körkort :D Vilken prövning, vilken dag och vilken glädje!! Och många fler år ska det bli (: Tut Tut!

 

Av Sofie - 24 juli 2011 18:45

Åkte hem till Sandra en sväng idag (: En mysig pratstund med massa prat, skratt, vaniljhjärta och tv-spel! Provade spela nintendo med supermario som man hade när man var liten, haha superskoj men lite svårt faktiskt :P Tack för en trevlig söndagsträff :D

  Godaste vaniljhjärtat tog heelt slut ;P

Av Sofie - 24 juli 2011 14:00

 


Så mycket mer man kan få ut av dagen om man bara går upp nån timme tidigare (: Det gillar jag! Då blir dagen liksom längre på rätt håll ^^ Var ute på promenad, vilade en stund tsm med boken som jag läser just nu och var nere på badet och simmade några längder innan jag gjorde mig klar för att åka till Sandra!!

Ovido - Quiz & Flashcards