Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Sofie - 23 juli 2011 20:00

När det regnar och är så här ruggigt har jag hela tiden lust att se film :D Det är en av få saker som är bra med att det regnar att det är mysigt att bara vara inne och se film och soffmysa, hihi ^^

 


Så denna lördagkväll avslutade jag med att se den svenska filmen "Farsan" :D haha! Urbra och toppenhärlig!! En film som man inte kan låta bli att le till och som på samma gång har mycket innehåll från verkligheten (: Jättebra!

Av Sofie - 23 juli 2011 18:45

När älsk väckte mig i morse vid tio tiden var min första fråga om solen sken och när svaret var nej så bestämde jag mig för att då kunde jag lika gärna sova en stund till eller ligga kvar tills jag kände för att gå upp! Det börjar bli urtrist med detta mulna, kvava och regniga väder :/ blir sådär lite trött av det och tung i huvudet!

Klev tillslut upp ur sängen och tog en promenad och hade en alldeles lugn dag. Cyklade hem till mamma och där går tiden alltid lika fort tycker jag :P var där några timmar men ändå kändes det som att jag precis kommit när jag skulle gå igen efter mycket prat och lite kaffe (:


 

Av Sofie - 23 juli 2011 18:45

När älsk väckte mig i morse vid tio tiden var min första fråga om solen sken och när svaret var nej så bestämde jag mig för att då kunde jag lika gärna sova en stund till eller ligga kvar tills jag kände för att gå upp! Det börjar bli urtrist med detta mulna, kvava och regniga väder :/ blir sådär lite trött av det och tung i huvudet!

Klev tillslut upp ur sängen och tog en promenad och hade en alldeles lugn dag. Cyklade hem till mamma och där går tiden alltid lika fort tycker jag :P var där några timmar men ändå kändes det som att jag precis kommit när jag skulle gå igen efter mycket prat och lite kaffe (:


 

Av Sofie - 23 juli 2011 09:00



Målade naglarna lite igår ^^ Det är lite småpyssligt och roligt att hitta på nåt annat när man har lite extra tid (: Är inte så ofta jag tar mig tid till mer än att mest släta över naglarna med en och samma färg så då kan det vara kul att prova nåt nytt :D  

Ovido - Quiz & Flashcards