Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Sofie - 21 juli 2011 17:00

Hade en lugn och skön förmiddag hemma hos pappa (: och sen var de snälla och körde mig hem! Här hemma möttes jag av världens ösregn :/ på sätt och vis skönt att det regna för jag kände mig ganska trött och hade mest lust att hålla mig inne och bara slöa :P Men tokig som jag är så fick jag plötsligt lust för att simma och tänkte att då kunde jag lika gärna passa på att städa lite också innan jag gav mig iväg. Så där försvann de planerna på att slöa :P

Sagt och gjort, städade lite och cyklade sen med regnkläder ner till en alldeles tom bassäng och simmade några längder ^^ det är nog en bra ide att simma när det regnar, då slipper man slåss om platsen i vattnet. Blöt blev jag iaf!

Frysen och kall tog jag en varm dusch och väntade på Annelie som dök upp framåt kvälllen för en trevlig pratstund :D LIka trevligt som alltid!

Lagade lite grön gratäng med bacon till mig och älsk och slog mig sen ner i soffan och slöa resten av kvällen (:

Ovido - Quiz & Flashcards