Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Sofie - 22 juli 2011 21:37


Jag saknar solen som skiner och förvandlar vattendropparna till glitter!


ojojoj vad jag var trött när jag vakna i morse och minst lika trött är jag nu!
Somnade om flera flera gånger men hade samtidigt ingen lust att gå upp när jag kände mig urtrött och när solen ändå inte vill visa sig :P Det där dundrans åskvädret höll mig vaken halva natten! Så jag låg kvar ända till tolv innan jag tillslut gick upp!

Så morgonpromenaden jag tog i morse får jag väl snarare kalla för lunchpromenad :P
Uppvaknande var det iaf! Och efter det har dagen bara tagit sig hit utan att jag egentligen inte vet hur (: Och utan att jag knappt gjort nåt. Så blir det ju också när man går upp lite senare då är det plötsligt eftermiddag med en gång :P

Har nu en mysig kväll tsm med älsk med god mat och nu sitter vi och knaprar morrötter och jordnötter ^^

Ovido - Quiz & Flashcards