Alla inlägg den 1 november 2011

Av Sofie - 1 november 2011 20:45

Tog tåget vidare från pappa och mötte upp Fina Ina :D äntligen blev det av och vi hittade en kväll att spendera tillsammans med massa prat! Och prat blev det minsann och lika mycket skratt - härligt! Så skoj att se och prata lite med Jonas också för det var längesen! Tack söta Ina för allt prat <3

 
Från i somras! Fina flickor i flätor :D


Ina och Jonas bor i det mest söta och fina hus som är så härligt gammalt och som håller på att få en totalt ny insida som är så förtjusande :D Det är alltid lika varmt och välkommande att komma dit och lika spännande att se vilka förändringar som skett! Det enda som jag kan tycka är den enda nackdelen är att det inte går någon buss dit :P för då hade jag kunnat hälsa på så mycket oftare!!

Jag hade en fantastiskt mysig kväll :) Vi lagade tacos, åt, prata och jag fick finfina födelsedagspresenter! Choklad-hjärtan och ett strålande vackert amrband. Bild på armbandet kommer i morgon - för jag bara MÅSTE visa det :D Tack kära ni!



Av Sofie - 1 november 2011 19:15

Upp och hoppa :) Krama lilla pappa och bänka huvud, tankar, ögon, händer och kunskap framför datorn för att fortsätta slipa på den "eviga" tentan :P vilket tjat det börjar bli om den. Och det tjatet är mer än dubbelt så stort och pågående i den här hjärnan.

Pluggandet övergick så småningom till barnprogram på tv och frukost (: Lillebror skulle spela tennis-match och en av de stora anledningarna att jag var där var för att följa med och titta :D verkligen jättekul att se och så duktig han är!! Jag kan inte alls så mycket om eller hur tennis funkar men har alltid tyckt att det verkar kul och det blir extra kul att titta på någon man känner ;D

Ovido - Quiz & Flashcards