Alla inlägg den 2 november 2011

Av Sofie - 2 november 2011 23:25

 


När jag äntligen satt sista punkten på tentan styrde jag stegen rakt ut i skogen och kröp in under täcket av höstlöv!  

Det finns inget som kan få mig att känna mig så berusad  och uppfylld som naturen, dess atmosfär, luft och konst som den har att erbjuda. Alla tider, dagar, årstider. klockslag och färger är lika många som dom är unika och ovanpå allt lika vackra!
Inget kan få mig att känna mig så oövervinnerlig och stark som närvaron med naturen! 

  

Trött efter en promenad och av att känna lugn! Kvällen gick som den gick och blev som den blev (: så som det ska vara när inget är bestämt - bära lite på en gungstol, äta falukorv till middag, sticka lite granna, prata i telefon,  fika äpplepaj och titta på Per Moberg! (: Det kunde inte blivit bättre!

Nu sover jag snart och imorgon är en ny dag, en dag då jag ska vakna av mig själv!

Av Sofie - 2 november 2011 17:20

Äntligen är har jag slutfört mitt arbete med tentan (: Himla skönt att den är klar. Ska bara läsa den några gånger till innan inlämning. Som tack och belöning för mitt slit har jag nu fått en förkylning över mig istället. Men men, man får ta det onda med det goda och med några lediga dagar framför mig kan jag vila i lugn och ro!

Har de senaste dagarna verkligen suttit försjunken i tankar, böcker och de rader som slutligen blev nio sidor! Känner mig nöjd med mitt jobb men har inte haft en tanke på att hinna med bloggen :P Har försökt att njuta och bara vara i de stunder som har funnits utanför datorn!

Så det blir dags för en liten uppdatering nu ^^

Ovido - Quiz & Flashcards